نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان نرم افزار و آدرس softbank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

http://softbank98.tk

اخبار آی تی:

»  AIO های جدید و قدرتمند از MSI 
»  5 ترفند برای نجات گوشی خیس شده
»  سورپرایز همراه اول و ایرانسل برای نیمه دوم سال 93
»  نسخه بین المللی سامسونگ Galaxy S5 روت شد!
»  تصاویر App Store ویندوز فون 8.1 لو رفت
»   مشخصات ASUS PadFone X توسط اپراتور AT&T منتشر شد!
»  سیستم عامل Jolla Sailfish برای گوگل نکسوز 4 منتشر شد
»   Iconia One 7 تبلت جدید شرکت Acer با قیمتی مناسب 
»  تجربه های عجیب گارانتی در ایران و پاسخ گارانتی ( هفته ششم،یاس )
»  درایوهای کم مصرف و پرسرعت از PLEXTOR
»  مشخصات چیپ ست های نسل آینده اینتل نهایی شد
»  WD اولین هارددیسک خارجی با پورت Thunderbolt را معرفی کرد
»  نرم‌ افزار سامسونگ اپس برای ایرانیان باز شد
»  کار دکمه پاور کیس خود را تغییر دهید
»  ترفندی برای بستن همه پنجره‌ها فقط با یک کلیک
»  خبرهای جدید در راه است؛ منتظر برادر کوچکتر HTC ONE M8 باشید!
»  مایکروسافت ،آفیس را برای آیپد منتشر کرد! 
»  تصاویر منتسب به گلکسی‌تب 4 هفت اینچی فاش شد
»  ال جی اندروید 4.4.2 کیت کت را برای G Flex منتشر کرد
»  وجود واقعی چند اسمارت فون توسط شرکت سازنده قاب گوشی تایید شد

بزودی...

soft98
Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated March 2014 + SATA Driver
 
ویژگیهای این ویندوز :
  • آپدیت شده تا 12 مارس 2014 ( 21 اسفند 1392 )
  • بدون هیچ گونه دستکاری در ظاهر ویندوز
  • دارا بودن یک سریال جنیون
  • عدم نیاز به کرک و فعال سازی به دلیل Corporate بودن
  • امکان به روز کردن از سایت مایکروسافت
  • امکان نصب تمامی نرم افزاها و آنتی ویروس مایکروسافت به دلیل جنیون بودن
  • ارائه شده به صورت یک فایل ISO با امکان نصب از طریق Boot
  • دارا بودن حجم کمتر از یک CD و در نتیجه جا گرفتن بر روی CD
  • دارا بودن Internet Explorer 8.0 و Adobe Flash Player 12.0.0.77
  • حذف windows Messenger و MSN Explorer و Internet Explorer 6
  • این ویندوز دارای درایور SATA می باشد .
  • این نسخه 32 بیتی هست.

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

windows blueMicrosoft Windows 8.1 AIO March 2014 ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند.

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

 

 


ادامه مطلب

Avast Internet Security

Avast Internet Security 9.0.2016.330 Final نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

Avast Antivirus Pro

Avast Antivirus 9.0.2016.330 Final نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیتهای انلاین بیشتر سروکار دارند و فعالیتهای از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و بوگردی وبسایتهای معروف را بیشتر انجام می دهند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی ازآنها طراحی و ساخته شده است. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود بگونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان داشن و مهارت در زمینه رایانه قارد به استفاده از برنامه و قابلیتهای آن می باشند.

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

Avast Antivirus Freeآنتی ویروس رایگان Avast Antivirus Free 9.0.2016.330 Final یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت بانک نرم افزاری این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.19 Build 3 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
درباره بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 8033
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما