نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان نرم افزار و آدرس softbank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Assassin's Creed IV : Black FlagAssassins Creed بخش عمده ای از بازی در سال 1715 و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب

 

need for speed Rivals

Need for Speed Rivals جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4

 

سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
دانلود Call of Duty: Ghosts XBOX 360, PS3 - بازی ندای وظیفه: روح ها برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

 

ده سال از فاجعه ای که برای آمریکا رخ داده است، می گذرد و دیگر کسی آمریکا را به عنوان قدرت برتر نظامی جهان قبول ندارد. منابع این کشور از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است. کشورهای آمریکای جنوبی که الآن به عنوان قطب نظامی جهان به حساب می آیند، تصمیم می گیرند که به آمریکا حمله کنند و باقی مانده ی منابع این کشور را به غارت ببرند. با این حال افرادی در آمریکا هستند که موفق شدند که از این فاجعه نجات یابند. بنابراین هیچ راه دیگری وجود ندارد، مگر این که تمام جوخه ها با یکدیگر ادغام شوند و در مقابل حمله به آمریکا، مقاومت کنند. این گروه Ghosts نام دارد که تنها یک چیز برای آن ها مهم است؛ عدم نابودی آمریکا. عنوان Call of Duty Ghosts طبق سنت همیشگی توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شده است و توسط کمپانی Activision منتشر شده ولی مهم ترین تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند.

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین
(92/8/11) تغییرات:

 آپدیت شماره 2 اضافه شد.

Batman: Arkham Origins نام عنوان زیبا و دوست داشتنی و پرطرفدارمی باشد که توسط Warner Bros منتشر شده است گیم پلی عالی بازی در کنار گرافیک چشم نواز آن (به لطف موتور گرافیکی نسخه ی بهینه شده ی موتور گرافیکی Unreal Engine3) باعث شده که گیمر های زیادی به این سری بازی روی بیاورند. داستان بازی Batman: Arkham Origins چندین سال قبل از وقایع Arkham Asylum خواهد بود و در شب کریسمس اتفاق می افتد جایی که Black Mask به دنبال کشتن بتمن است و بتمن جوان باید بفهمد که چرا Black Mask قصد انجام چنین کاری را دارد.

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 


ادامه مطلب

 

Tomb Raider 2013 تواسنت از مجله GamesMaster UK امتیاز خوب 90 از 100 بگیرد. این مجله از جلوه های بصری بازی تعریف کرده و به این بخش امتیاز 95% داده. همچنین طبق گفته منتقد بازی به پایان بردن مراحل اصلی 10 تا 15 ساعت طول میکشد و اگر بخواهید کل جزیره را بگردید حدود 20 ساعت باید با لارا کرافت باشید.
لارای جوان در کشتی "استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که "لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 Tomb Raider 2013

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

 

F1 2013 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . به پیست بازگردید و افتخار کسب کنید.
در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.
F1 2013
دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب

Pro Evolution Soccer 2014 سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2014 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است.

 pro evolution soccer

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
درباره بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 541
بازدید کل : 8051
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما