نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان نرم افزار و آدرس softbank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Norton Bootable Recovery Tool 6.0.0.74 نرم افزار جهت ساخت دیسک نجات برای سیستم شما میباشد.

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. در چنین مواردی، دیگر کاری از آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم، هر اندازه قدرتمند نیز باشد برنخواهد آمد و بایستی از دیسک نجات برای اسکن کردن و از بردن ویروس ها استفاده کنید.

 Norton Bootable Recovery Tool

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است. این مجموعه امنیتی  که از سافت 98 دانلود میکنید از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

 Symantec Endpoint Protection
 
دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب

 آنتی ویروس Norton AntiVirus 2014 21.0.2.1 Final ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار که از سافت نود و هشت دانلود میکنید خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

Norton Antivirus 2014

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

Norton Internet Security 2014 21.0.2.1 Final محصول کمپانی Symantec و یک محافظ اینترنت پیشرفته و آنتی ویروس برای هر نقطه که بروید و هر کاری که به صورت آنلاین انجام می دهید می باشد. این نرم افزار با 5 لایه محافظتی خود، حفاظتی بلادرنگ در برابر ویروس ها، برنامه های مخرب و بدافزارها را برای شما فراهم می کند. بنابراین شما می توانید هر آنچه را که می خواهید با خیالی آسوده و تحت محافظت این نرم افزار امنیتی انجام دهید. تکنولوژی سونار این نرم افزار به صورت زنده و 24×7 بر تهدیدات در حال ظهور نظارت کرده و از سیستم شما محافظت می کند. این نرم افزار با لایه تشخیص فوق العاده سریع خود، تهدیدات را قبل از رسیدن به کامپیوتر شما متوقف می کند. این بسته ی امنیتی جزو پرطرفدارترین نرم افزارهای اینترنت سکیوریتی در جهان به شمار می رود و رغیب اصلی نرم افزار های امنیتی همچون ناد 32 و کسپرسکی می باشد.

 Norton Internet Security 2014

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Norton

 با استفاده از این فایل هم می توانید بیشتر نسخه های آنتی ویروسهای Symantec و Norton را تنها با اجرای این فایل به روز کنید.این فایل ویروسهای شناخته شده تا 2013.05.01 را به آنتی ویروس می شناساند و آن قادر به تشخیص ویروس های ساخته شده تا این تاریخ می کند


 با توجه به ورژنهای قرار داده شده فایل مورد نظر خودتون رو دانلود کنید :

 Norton Virus Definitions #  Norton AntiVirus 2011 for Windows XP/Vista/7  # Norton Internet Security 2011 for Windows XP/Vista/7  # Norton AntiVirus 2010 for Windows XP/Vista/7  # Norton Internet Security 2010 for Windows XP/Vista/7  # Norton AntiVirus 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista  # Norton Internet Security 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista  # Norton AntiVirus 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista  # Norton Internet Security 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista  # Norton 360 version 4.0 for Windows XP/Vista/7  # Norton 360 version 3.0 for Windows XP/Vista  # Norton 360 version 2.0 for Windows XP/Vista  # Symantec Endpoint Protection 11.0  # Symantec Endpoint Protection Small Business Edition 12.0  
دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب
درباره بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 8027
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما