نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان نرم افزار و آدرس softbank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حتما همه ی شما با عنوان NFS که یکی از زیبا ترین بازی های سبک ریسینگ در کنسول های مختلف می باشد اشنایی کامل داریم ! اکنون نسخه ی دوم از سری بازی های محبوب Most Wanted برای اندروید عرضه شده است که از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. در این بازی شما باید به مسابقه با خلافکاران ببردازید و ماشین های انان را بدست اورید همچنین باید مواظب پلیس نیز باشید و از دست ان ها فرار کنید! برای دانلود این بازی زیبا و فوق العاده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

تجربه بازیکنان واقعی، تیم واقعی و لیگ واقعی! به FIFA 14 معتبر ترین و بهترین بازی اندروید خوش آمدید! احساس هیجان، لذت بعد از هر پاس با کنترل های لمسی جدید و معتبرترین باشگاه های فوتبال در سراسر دنیا را فقط در فیفا ۱۴ تجربه نمایید! این بازی دارای گرافیک فوق العاده واقعی می باشد همچنین لیگ ها، بازیکنان، و تیم ها همگی بر اساس واقعیت دسته بندی شده اند.

احساس شور و شوق

این بازی دارای بیش از ۳۳ لیگ با ۶۰۰ تیم و ۱۶ هزار بازیکن می باشد. از لیگ برتر انگلیس گرفته تا لالیگا و بوندسلیگا آلمان همگی در این بازی وجود دارند. وجود ۳۴ استادیوم معتبر از سراسر دنیا و همچنین قابلیت گوش دادن به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی برای اولین بار در گوشی های اندروید!

مسابقه جنون روز

این قابلیت به شما اجازه می دهد باشگاه مورد علاقه و طرفداران خود را دنبال کنید. در این بازی تمامی آسیب های دنیای واقعی تعلیق و تغییر در فرم بازیکنان و تیم ها اعمال شدنی می باشد.

تیم دلخواه خود را بسازید

در مسابقات مختلف شرکت نمایید و با کسب سکه برای تیم و بازیکنان خود ایتم های بیشتری بخرید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید!

کنترل لمسی جدید

با نگه داشتن و کشیدن بازیکنان به یک نقطه از زمین حرکت می کنند، ایجاد ضربه شدید و تند تنها با یک لمس امکان پذیر می باشد که یک تجربه منحصر به فرد از بازی فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد!

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

|

soft98با استفاده از Barcode Scanner 4.4 بارکد محصولات را اسکن کنید به جستجوی قیمت ها و نظرات دیگران بپردازید.
همچنین می‌توانید به اسکن ماتریس‌های داده‌ای، QR Codeهای شامل نشانی‌های اینترنتی، اطلاعات تماس و غیره بپردازید.
آشنایان، برنامه‌ها و آدرس‌های دلخواهتان را از طریق QR Code با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این امکان دلیل اصلی درخواست دسترسی‌های بیشتر برنامه است


What's in this version 4.4 :
Android 2.3.3 or later is required now.
The Holo theme is enabled on Android 3 and later.
The barcode scanning rectangle has been enlarged slightly on some devices.
The chosen preview size has changed on some devices, in order to accommodate the space taken by the soft navigation bar.
 
 
 
 
 
 
دانلود در ادامه ی مطلب
 

 


ادامه مطلب

soft98

برنامه مارکت بازار نسخه 4.5.1 برای اندروید استفاده از نرم افزار های سایت اندروید مارکت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. بازار اندروید برنامه ای برای دریافت نرم افزار های اندروید مارکت است.

ویژگیهای برنامه بازار:

  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
درباره بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 548
بازدید کل : 8058
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما